15 October 2012

Babaganuš


Sastojci:
1 veci patlidzan
3-4 cena cesnjaka
2 zlice tahinija
2 zlice limunovog soka
2 grancice svjezeg korijandera (moze i persina)
prstohvat morske soli
1 zlica sezamovih sjemenki
1 zlicica maslinovog ulja
5-6 kalamata maslina

Priprema:
1. Zagrijati pecnicu na 390 F.
2. Dobro oprati patlidzan i isjeci ga na cetvrtine. Peci ga u rerni jedno 20-30 minuta, okrecuci ga povremeno. Staviti cesnjak sa patlidzanom 10-ak minuta pred kraj.
3. Ostaviti ga da se prohladi pa ga ubaciti u blender i "ispasirati" u glatku smjesu. Dodati sve ostale sastojke i sve dobro sjediniti.
4. Posluziti sa kalamata maslinama, odlicno se slazu!



--
ae!

2 comments:

  1. Još samo fali malo toplog kruha i gozba može početi!

    ReplyDelete
  2. Baba ganush mi je dosta tanak, ja bih tu dodala pecenu crvenu papriku ili masline kalamata, ali valjda nije to to. Ja sam skoro nabavila novi tahini, i cekam da mi poslednji patilidzani dovoljno porastu da bih napravila baba ganush. Super ide uz homemade pita bread.

    ReplyDelete